عاشقانه من و همسر عاشقانه من و همسر ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه سن داره

ناناز مامان

دلتنگی های مامان

1390/11/15 21:35
نویسنده : پانیذ
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم فرشته

امروزم با خیال تو از خواب بیدار شدم

امروزم به این فکر می کردم که اگه بیای چی می شه

اما تو نازت زیاده به این راحتیا قدم رو چشام نمی زاری

من منتظرتم مامانیچشمک

هنوز هم نمی دونم دختری یا پسر اما هرچی که هستی فقط می خوام انتقده مامان و اذیت نکنیا زودتر این فاصله رو کم کنی

قربونت بشم عشقمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه
15 بهمن 90 22:48
مبارکه عزیزم حتما بهم سر بزن که اگه دوس داشتی لینکت کنم
مامان محمدرضا
16 بهمن 90 0:25
سلام .
ایشالله زود زود نی نیت بیاد تو دلت


paniz
23 بهمن 90 18:54
salam eshghe maan,,Manam esmam panize o me3 khodet ie nini to rah daraamDarket mikonam...baba ardalanesham kheili deltangi mikone...Manam mikham vse ninim web bezanamChikar konam?!