عاشقانه من و همسر عاشقانه من و همسر ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

ناناز مامان

جشن دوماهگیه وبلاگت

1390/12/1 23:18
نویسنده : پانیذ
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عسل مامان!بغل

الهی قربونت بشم. بالاخره وبلاگ تو گوگووووووووووووووولللللللللللیه مامان 2 ماهه شده. 2ماهگیه وبلاگت مبارک.هورا

مامانی امروز رفتم یه عالمه خرت و پرت البته مهم خریدم. جات حسابی خالی بود عشقم. خسته و کوفته اومدم خونه.

گفتم امروز باید تو وبلاگ عزیزدلم یه چیزی ثبت کنم تا وب گلم 2 ماهه بشه. الوعده وفا.تشویق

خیلی خستم عسلی حسابی خوابم میاد مامانی. می بوسمت شبت بخیر. سلام منو به همه فرشته های خوب خدا که در نبود من از تو مراقبت می کنن برسون. ایشالا زود زود می آی پیش خودم . (اگه خدا بخواد) اییییییییییشالا.

بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوووووووووووووووووووووووووسماچ

پسندها (2)

نظرات (7)

نگین مامان رادین
2 اسفند 90 1:14
سلام خسته نباشی خانوم گل ایشاالله یه روزی بیایی و خبر دو ماهه شدن فرشته کوچولوت رو بدی.
مامان آینده ( آرزو)
2 اسفند 90 12:32
سلام دوستم خوبی ...؟ هوررررررررررررررررررایکی یه دونه مامان بابا دو ماهه شد ... دو ماهگیت رو تبریک میگم .... راستی عزیزم یادم رفت ازت تشکر کنم بابت این که به وبلاگم اومدی و سر زدی ... نظر لطفته عزیزم خودتم قشنگ مینویسی ...فقط راجع به اونایی رمز دارن نمیتونم نظر بدم ... آخه رمز داره ... ولی ممنونم دوست خوبم ... امیدوارم زوده زوده زود یه کوچولوی فسقلی بیاد تو دلت و این خبر خوب رو به همه بدی .... به امید مادر شدن همه ی مامانای منتظر آینده
نایسل
3 اسفند 90 15:26
مباررررککککککککککککک
نایسل
7 اسفند 90 23:50
مبارکککککککککککککککککککک
نایسل
10 اسفند 90 22:39
مرسی فدات شم نظر لطفته شماست قربونت بشم چشای خودت خوشگل که خوشگل میبینی
مامان اميررضا
11 اسفند 90 12:04
مامان اميررضا
11 اسفند 90 12:04
كجايي مامان اينده .به ماهم سري بزن خوشحال ميشيم