عاشقانه من و همسر عاشقانه من و همسر ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ناناز مامان

روزهای سخت

1390/11/17 1:25
نویسنده : پانیذ
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز خیلی کلافه بودم مامان. تمام روز خودم و با کار سرگرم کردم. کلی اضافه کاری کردم. اگه کارم نبود نمی دونستم باید چیکار کنم.

هیچی خوشحالم نمی کنه. احساس می کنم تو یه مرحله از زندگیم گیر کردم. احساس می کنم کامل نیستم. فکرشم نمی کردم یه روزی با تو آزمایش بشم. من عاشق تمام دردونه ها و گلهای دنیام. تمام این ٣ سال اخیر رو یه این فکر می کردم که به زودی یه مادر می شم. اما مامانی ظاهرا برای رسیدن به تو باید راه طولانی رو برم.خمیازه

نمی دونی بعد از هر دوره درمان وقتی می فهمم تو تو دلم نیستی چه حالی می شم.

عزیزم نمی دونم حالا که این وبلاگ و راه انداختم اصلا روزی می اد که تو از تو دل من بیای تو این دنیا و بزرگ شی و این وبلاگ و بخونی یا نه

هر جای این عالمی تو آسمونا یا ورای آسمونا دوست دارم عاشقتم...

عزیزم برام دعا کن که خدا تحملم رو زیاد کنه مامانی دعام کنقهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه
17 بهمن 90 9:41
سلام اجی جونمـــــــــــ خوبی نی نی شما هم تو راهه به زودی میاد پیشتون من خیلی خیلی دعا میکنم اجی جونمــــــ
فاطمه
17 بهمن 90 9:41
خب دیگه نی نی شما خیلی ناز داره یکم ناز میکنه ولی زودی میاد پیشتون
فاطمه
17 بهمن 90 9:42
منم کلی دعا میکنمـــــــــــــــــــــــــــــــ
فاطمه
17 بهمن 90 9:42
راستی اجی جونی وبلاگت قشنگه
فاطمه
17 بهمن 90 9:43
شما هم با افتخار لینک شدید
فاطمه
17 بهمن 90 10:31
اجی جونی سلام خوبی با افتخار لینک شدی عزیزم با اسم ناناز مامان
فاطمه
17 بهمن 90 10:31
اجی جونی نی نی ناز شما به زودی میاد پیشتون من خیلی دعا میکنم اجی جونم
مامانه کیان(الهام)
17 بهمن 90 20:55
امیدوارم به زودی نی نی دار بشید.براتون دعا می کنم لینکتون کردم.