عاشقانه من و همسر عاشقانه من و همسر ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ناناز مامان

فرصت دوباره

1390/11/22 19:54
نویسنده : پانیذ
715 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

سلام عشقم

گلم یه چهار پنج روزی می شه نتونستم به وبلاگ سر بزنم آخه این روزا تعطیلات پشت هم بوده مامانی و بابایی هم رفتن شمال حسابی گشت و گذار کردن خیلی خوش گذشت فقط جای تو نی نیه نازمون خالی بود.قلب

عزیزم امروز موقع برگشت کنار جاده یخورده استراحت کردیم هوا خیلی سرد و برفی بود حسابی کولاک شده بود. چندتا سگ خوشگلم هی دور و بر ماشین ما می گشتن و منتظر بودن یه چیزی بدیم بخورم کلی خودوشونو واسه ما لوس می کردن.دلقک

من و بابایی هم خیلی دلمون براشون سوخت آخه واقعا گشنشون بود ما هم هر چی غذا و بیسکوییت داشتیم دادیم اونا خوردن اونقدر حال داد اونقدر سیر شدنشون لذت بخش بود بازم اونجا جای تو گلمون حسابی خالی بود.بغل

خلاصه اینم تموم شد از فردا داروهای این ماهم هم تموم می شه این ماه خیلی امید دارم بیای عشقم خواهش می کنم بیشتر از این چشم به راهم نذار عشقم منتظرتم بوس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
22 بهمن 90 20:56
فداتتتتت شمممم مسییی لطف داری گلکککک ممنون ایشالا نی نی شما هم بیاد تو دلت نظر کن برای حضرت علی اصغر جواب میده
نایسل
22 بهمن 90 20:58
راستی استرس ننداشته باش برا بده گلم من خواهرم چون استرس داشت حامله نمیشد میگن بیشتر ناباروری ها ذهنیه فدات شم ایشالا مامان میشی من با این اضافه وزنم همه میگفتن حامله نمیشم منم اصلا خودم فکر نمیکردم بشم اما شدم تو هم میشی مطمئنم
مبین فرفری
22 بهمن 90 21:30
همیشه به گردش عزیزم انشاالا خدا یه نی نی سالم باهوش مخصوصا شیطون مثل مبین بهت بده که نه وقت کنی به هاپوها غذا بدی و هم نتونی بری شرکت . انشالا مامان میشی .خواهر منم چند ساله نی نیش نمییاد ناز داره.
arshavir
22 بهمن 90 21:40
سلام وبلاگ خوبی دارین انشاالله زودتر به ارزوتون برسین من یه داداشی تو راه دارم اگه خواستین بیاین به وبش سر بزنین و نظر بدین موفق باشید
نایسل
23 بهمن 90 0:08
فداتتتتت عزیزممممم مرسییی مهربون
مامان دخملی
23 بهمن 90 19:12
سلام به امید خدا که این ماه نی نی دار میشی عزیزم به زور از خدا چیزی رو نخواه منم مثل شما واسه نی نی دار شدنم دعا میکردم تا اینکه ..... به من و دختری سر بزن
نگین مامان رادین
25 بهمن 90 17:21
یادمان باشد اگر دور شدیم،این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم. ***********HAPPY VALENTINE**********