عاشقانه من و همسر عاشقانه من و همسر ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ناناز مامان

روزشمار مامان برای اومدنت

1390/11/17 23:00
نویسنده : پانیذ
2,369 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام عزیزم

بازم مامان اومده سراغ خیالت تا یه کم درد دل کنهخیال باطل

عشقم! عزیزم! بازم یه ماه دیگه پر از امید و آرزو داره شروع می شه و من دور مجدد مصرف قرص های لتراکس (لتروزول) رو شروع کردم. لبخند

عزیزم برای صدمین بار بازم می خوام این ماه به این فکر کنم که داری می آی.

می خوام به این فکر کنم که وقتی بابایی با نگاهش ازم می پرسه چه خبر بهش خبر خوش حضورتو بدم.

دلم می خواد داد بزنم و به همه دنیا بگم تو هستی، تو تو دلمی، تو داری می آی............تشویق

و خیلی آرزوهای دیگه.

مامانی امروز کلی کار تو شرکت داشتم. یه عالمه کار اتوکدی داشتم العان تازه رسیدم خونه حسابی خستم عشقم. دوست داشتم بیشتر باهات حرف بزنم اما حسابی خوابم میاد

شب بخیر مامانی. به امید شبی که تو نازنازکم بیای تو بغلم و با هم بخوابیم. بوسقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان الینا
17 بهمن 90 23:33
سلام من برای شما وهمه ی مادرایی که در آرزوی نینی دارشدن هستند دعا میکنم که هرچه زودتر خدا به همشون یه نینی سالم وصالح بده الهی آمین
نایسل
17 بهمن 90 23:49
عزیز دلم حست رو میفهمم غصه نخور امید داشته باشه
نگین مامان رادین
18 بهمن 90 1:03
ایشاالله که زود زود زود خدا یه نی نی بزار تو دلتون
نگین مامان رادین
18 بهمن 90 1:10
عزیزم لینکت کردم
نایسل
19 بهمن 90 12:00
بوسسسسسسسسسسسسس
فاطمه
21 بهمن 90 11:02
فاطمه
21 بهمن 90 11:04
اجی جونی من خیلی خیلی دعا میکنم تا دلت بخواد خدا جونی ازت میخوام یه نی نی سالم به اجیم بده اممممممییییییییییییین
مامان آینده (آرزو)
28 بهمن 90 0:32
ایشاا... که زوده زود میاد تو دلت ... خوشحال میشم بیای و نظر بدی ..... بای